Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) δεν έχει κάνει απλώς την εμφάνιση της στην καθημερινότητα μας, αποτελεί πλέον ένα καθημερινό εργαλείο που προσφέρει νέες δυνατότητες και διευκολύνει αρκετές διεργασίες, μία από αυτές αποτελεί και η δημιουργία περιεχομένου. Πολλοί επαγγελματίες στο digital marketing, όπως επίσης και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, επιλέγουν AI εργαλεία για την παραγωγή κειμένων, ωστόσο, η πρακτική του να κάνουμε copy-paste το περιεχόμενο που παράγεται από AI χωρίς καθόλου επεξεργασία και μερική ανθρώπινη παρέμβαση, μπορεί να δημιουργήσει κάποια ζητήματα, ιδιαίτερα σε σχέση με την ποιότητα του SEO και τη γενικότερη εικόνα της επιχείρησης μας.
Ας εξετάσουμε τη σημασία του αυθεντικού περιεχομένου, τους λόγους που η αυτούσια αντιγραφή περιεχομένου από AI μπορεί να είναι επιζήμια, ποιες είναι οι πιθανές «τιμωρίες» από τις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google και τέλος, κάποια tips για να τις αποτρέψουμε.
Η σημασία του αυθεντικού, ποιοτικού περιεχομένου για το SEO
Η Google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης, έχουν θέσει ως βασική προτεραιότητα την προβολή περιεχομένου που προσφέρει αξία στους χρήστες. Το αυθεντικό περιεχόμενο συμβάλλει στο χτίσιμο της εμπιστοσύνης με τους αναγνώστες, επομένως η δημιουργία μοναδικού περιεχομένου που ανταποκρίνεται παράλληλα στις ανάγκες των χρηστών, ανεβάζει την επιχείρηση μας σε υψηλότερη κατάταξη. Μάθε επίσης, πως το blogging σε βοηθάει να χτίσεις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σου και να ενισχύσεις τις πωλήσεις σου.
Διαβάστε εδώ γιατί στο ecommerce και το blogging είναι σημαντικό!
Πώς να δημιουργήσεις ποιοτικό περιεχόμενο AI
Ενώ το AI μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο για ιδέες, ο εμπλουτισμός του περιεχομένου και ακόμα περισσότερο η κριτική παρέμβαση από κάποιον άνθρωπο είναι απαραίτητα βήματα για ένα αξιόλογο τελικό αποτέλεσμα. Μερικές συμβουλές για να περιοριστούν οι αρνητικές συνέπειες ενός copy-paste περιεχομένου περιλαμβάνουν:
- Προσθήκη προσωπικού ύφους: Διαφοροποίησε το AI-generated περιεχόμενο, προσθέτοντας μία αυθεντική ανθρώπινη πινελιά, «μιλώντας» στους αναγνώστες σου με φυσικό και οικείο τόνο, το οποίο ακολουθεί το tone of voice του brand σου.
- Έρευνα λέξεων-κλειδιών: Η χρήση των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών αυξάνει την αναγνωσιμότητα και απαντάει στοχευμένα στις ανάγκες του χρήστη.
Copy-paste AI περιεχόμενο και οι επιπτώσεις του στo SEO
Η αυτόματη παραγωγή περιεχομένου αναμφισβήτητα μας εξοικονομεί χρόνο και κόστος, όμως, δε διασφαλίζει πάντα την ποιότητα που αναζητούν οι μηχανές αναζήτησης. Το κείμενο που παράγεται από AI εργαλεία μπορεί να μοιάζει συχνά άψυχο και να λείπει η σύνδεση με τον αναγνώστη. Αυτό επηρεάζει αρνητικά την εμπειρία του χρήστη, οδηγώντας σε χαμηλότερο engagement και υψηλότερο bounce rate, δύο δείκτες που οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν κρίσιμους για την κατάταξη του περιεχομένου μας και την εμφάνιση της επιχείρησης στις αναζητήσεις των χρηστών.
«Τιμωρίες» από τις μηχανές αναζήτησης για copy-paste AI περιεχόμενο
Η Google στην προσπάθεια της να εξασφαλίσει για τους χρήστες της ποιοτικό περιεχόμενο και σωστή εμπειρία που απαντάει στις πραγματικές ανάγκες τους, φροντίζει να μην επιβραβεύει σελίδες που δημοσιεύουν μη-αυθεντικό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων κειμένων που έχουν δημιουργηθεί εξ ολοκλήρου από AI και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερη κατάταξη σε σχετικές λέξεις-κλειδιά και σταδιακά να καταστρέψει ουσιαστικά την οργανική επισκεψιμότητα.
Συμβουλές για αποδοτική χρήση του AI περιεχομένου
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο για τη δημιουργία περιεχομένου, αρκεί να χρησιμοποιείται σωστά. Ακολουθούν μερικές βασικές στρατηγικές:
- Συνδυασμός AI και ανθρώπινης επιμέλειας: Χρησιμοποίησε το AI για την αρχική δομή ή τις ιδέες, αλλά επεξεργάσου το περιεχόμενο ώστε να προσθέσεις μοναδική αξία σε αυτό.
- Εξατομίκευση περιεχομένου: Επικεντρώσου στις ανάγκες του κοινού σου και της personas του brand σου, και πρόσθεσε συγκεκριμένα παραδείγματα και insights που θα ωφελήσουν τον πελάτη σου.
Η δημιουργία αυθεντικού και υψηλής ποιότητας περιεχομένου είναι ουσιώδες στοιχείο για τη διατήρηση της επιτυχίας μας. Όσο και αν το AI μπορεί να βοηθήσει στη διαδικασία της παραγωγής περιεχομένου, είναι σημαντικό να διατηρούμε τον ανθρώπινο παράγοντα και την αυθεντικότητα στην επικοινωνία μας με τους πελάτες μας.
Στη Digibrain, έχουμε πολυετή εμπειρία στο content writing και copywriting. Έχουμε βοηθήσει επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους να επιτύχουν τους στόχους τους. Δες case studies από πελάτες μας! Αν ενδιαφέρεσαι να μάθεις περισσότερα για το πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.