Είσαι επιχειρηματίας και τρέχεις διαφημίσεις τόσο σε Google όσο και Meta; Αν ναι, τότε σίγουρα θέλεις να βελτιώσεις την απόδοσή τους. Όμως τι πρέπει να προσέξεις, ώστε να έχεις τα βέλτιστα αποτελέσματα;
Χρησιμοποίησε διαφορετικές εκδοχές στις διαφημίσεις
Όταν δημιουργείς παράλληλες διαφημίσεις, είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσεις διαφορετικές εκδοχές της ίδιας διαφήμισης. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξεις κάτι σε κάθε διαφήμιση, όπως το κείμενο, τις εικόνες ή τη λεκτική προτροπή.
Για παράδειγμα, μπορείς να δοκιμάσεις να χρησιμοποιήσεις διαφορετικές λέξεις-κλειδιά, διαφορετικές εικόνες ή διαφορετικές προσφορές.
Δοκίμασε διαφορετικές στρατηγικές στόχευσης
Μπορείς επίσης να δοκιμάσεις διαφορετικές στρατηγικές στόχευσης με τις παράλληλες διαφημίσεις σου. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να στοχεύσεις τις διαφημίσεις σου σε διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα ή γεωγραφικές τοποθεσίες.
Για παράδειγμα, μπορείς να δοκιμάσεις να στοχεύσεις τις διαφημίσεις σου σε άτομα που ενδιαφέρονται για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, ή σε άτομα που βρίσκονται σε συγκεκριμένες γεωγραφικές τοποθεσίες.
Παρακολούθησε τα αποτελέσματα
Φυσικά, είναι σημαντικό να παρακολουθείς τα αποτελέσματα των παράλληλων διαφημίσεών σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να δεις ποια εκδοχή της διαφήμισης λειτουργεί καλύτερα και να βελτιώσεις τις διαφημίσεις σου με βάση τα δεδομένα.
Για να παρακολουθήσεις τα αποτελέσματα των παράλληλων διαφημίσεών σου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το εργαλείο αναφορών της Google και της Meta.
Μη φοβάσαι να πειραματιστείς με διαφορετικές εκδοχές των διαφημίσεών σου. Η δοκιμή και η μέτρηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να βρεις τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σου.
Στη Digibrain έχουμε πολυετή εμπειρία στα Google Ads & Meta Ads. Έχουμε βοηθήσει επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους να επιτύχουν τους στόχους τους. Δες case studies από πελάτες μας! Αν ενδιαφέρεσαι να μάθεις περισσότερα για το πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.