TikTok: 5 βήματα για επιτυχημένη στρατηγική

εικόνα που δείχνει το logo του TikTok για τις επιχειρήσεις, μέσα από έναν μεγεθυντικό φακό

Το TikTok είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης σύμφωνα και με το διεθνές περιοδικό Forbes. Με εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο να μοιράζονται σύντομα καθημερινά βίντεο, έχει γίνει ο ιδανικός ιστότοπος δημιουργίας. Το Τiktok προσφέρει έναν μοναδικό χώρο στις επιχειρήσεις να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Αν και εσύ θέλεις να αναπτύξεις την παρουσία σου στην πλατφόρμα για να προωθήσεις την επιχείρησή σου, χρειάζεσαι μια στρατηγική. Εδώ είναι πέντε βήματα για να χτίσεις μια επιτυχημένη στρατηγική στο TikTok και να ξεχωρίσεις!

  1. Καθόρισε το Κοινό σου

Πριν αρχίσεις να δημιουργείς περιεχόμενο, είναι σημαντικό να κατανοήσεις ποιο είναι το κοινό σου. Γνωρίζοντας ποιοι είναι και τι αναζητούν, μπορείς να δημιουργήσεις περιεχόμενο που να έχει μεγάλη απήχηση. Κάνε έρευνα για το τι αρέσει στο κοινό σου και ποιες είναι οι τρέχουσες τάσεις που ακολουθεί. Αυτό θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις ενδιαφέρον περιεχόμενο  προσαρμοσμένο σε αυτούς.

  1. Δημιούργησε Αυθεντικό Περιεχόμενο

Το TikTok δίνει προτεραιότητα σε περιεχόμενο που είναι αυθεντικό και πρωτότυπο, αυτό άλλωστε είναι και το πραγματικό νόημα της εφαρμογής. Αφιλτράριστα, fun, αυθόρμητα και δημιουργικά βίντεο, στα οποία οι επιχειρήσεις μπορούν να αλληλοεπιδράσουν με το κοινό τους. Γι’ αυτό, μην διστάσεις να δημιουργήσεις αυθεντικά βίντεο που να αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές αξίες της επιχείρησης σου.

Διάβασε επίσης: Γιατί χρειάζεσαι digital marketing agency;

  1. Χρησιμοποίησε Σωστά τα Hashtags

Τα hashtags αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Tiktok.Είναι αυτά που βοηθούν το περιεχόμενό σου να ανακαλύπτεται από το ευρύτερο κοινό της εφαρμογής. Βρες τα δημοφιλή και σχετικά hashtags στον κλάδο σου και χρησιμοποίησέ τα στα βίντεο σου ή ακόμη μπορείς να  ξεκινήσεις το δικό σου ξεχωριστό hashtagchallenge,παροτρύνοντας το κοινό σου να συνεχίσει την αλυσίδα, συμμετέχοντας και το ίδιο στο branding της επιχείρησης. Ωστόσο, προσπάθησε να μην υπερφορτώνεις τα βίντεο σου με πάρα πολλά hashtags – λίγα και καλά αρκούν.

Εικόνα που δείχνει κάποιον να κρατάει ένα κινητό, στο οποίο φαίνεται η εφαρμογή του TikTok
Εικόνα που δείχνει ένα κινητό με την εφαρμογή του TikTok
  1. Ακολούθησε τις Τάσεις

Η συγκεκριμένη εφαρμογή είναι γνωστή για τις τάσεις και τις προκλήσεις της. Οι τάσεις αλλάζουν συνεχώς, και το να ακολουθείς τις πιο πρόσφατες μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις περισσότερη προβολή. Συμμετείχε σε δημοφιλή challenges,χρησιμοποίησε trend ήχους και πάρε μέρος σε προκλήσεις που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σου. Με αυτό τον τρόπο ενισχύεις την ορατότητα της ενώ ταυτόχρονα δημιουργείς και μια αίσθηση κοινότητας γύρω από αυτήν.

  1. Διατήρησε Συνεπή Ροή Περιεχομένου

Η συνέπεια είναι το κλειδί για την επιτυχία στο TikTok.Είναι αλήθεια ότι όσο περισσότερο περιεχόμενο δημιουργείς, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχεις να σε προσέξουν. Προσπάθησε να ανεβάζεις περιεχόμενο σε τακτική βάση, είτε καθημερινά είτε τακτικά μέσα στην εβδομάδα. Με τον τρόπο αυτό θα διατηρηθεί το ενδιαφέρον του κοινού σου και θα αυξήσεις το ενδεχόμενο να βγει το περιεχόμενό σου στο ForYouPage (FYP).

Δες εδώ: «Χτίσε» ψηφιακά την επιχείρησή σου

Συμπέρασμα

Το TikTok είναι μια πλατφόρμα γεμάτη δυνατότητες για όσους επιθυμούν να δημιουργήσουν, να επικοινωνήσουν και να προσεγγίσουν ένα παγκόσμιο κοινό. Ακολουθώντας αυτά τα πέντε βήματα, μπορείς να δημιουργήσεις μια επιτυχημένη στρατηγική που θα σε βοηθήσει να αναπτύξεις και να ξεχωρίσεις την επιχείρηση σου. Μη ξεχνάς, το κλειδί είναι η αυθεντικότητα, ο αυθορμητισμός, η συνέπεια και η καλή γνώση του κοινού σου.

Στη Digibrain μπορούμε να σε βοηθήσουμε να αποκτήσεις μια επιτυχημένη παρουσία στο Tik-tok και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Δες εδώ case studies από πελάτες μας. Αν ενδιαφέρεσαι να μάθεις περισσότερα για το πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε και να λάβεις προσφορά μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.