Facebook και Google διαφημίσεις: Πόσο κοστίζoυν;

digibrain facebook & google ads

Είσαι επιχειρηματίας και αναζητάς υπηρεσίες για διαφημίσεις σε Facebook και Google, προκειμένου να αυξήσεις τον τζίρο της επιχείρησής σου. Τηλεφωνείς σε διάφορα digital agencies και freelancers, λαμβάνεις προσφορές και η τόση αναζήτηση σε κουράζει. Είναι λογικό. Για αυτό το λόγο θα διαβάσεις έναν τιμοκατάλογο, ώστε να ξέρεις πόσο και τι πληρώνεις!

Δε σου λέμε να συνεργαστείς απευθείας μαζί μας, όμως σίγουρα μπορούμε να βοηθήσουμε να επιτύχεις τους στόχους σου. Και φυσικά να συγκρίνεις τις προσφορές και να επιλέξεις τον επαγγελματία που σου ταιριάζει.

Πόσο κοστίζει το digital marketing και πιο συγκεκριμένα οι Facebook & Google διαφημίσεις, λοιπόν;

Πάμε να μάθουμε, ξεκινώντας με έναν από τους πλέον δημοφιλείς όρους του digital marketing, τις Google Ads!

Google ads για επιχειρήσεις

Πόσο κοστίζουν οι Google διαφημίσεις;

Προϋπόθεση για την ενεργοποίηση των διαφημίσεων, είναι η ύπαρξη ενός website. Και αυτό διότι όταν googlάρουμε κάτι, οδηγούμαστε σε ένα περιβάλλον με πληροφορίες. Πέρα από αυτό, η Google έχει θέσει νέους όρους ώστε να ξεκινήσουν οι διαφημίσεις. Δηλαδή να υπάρχει εταιρεία και να υποβληθούν τα απαραίτητα έγγραφα, λ.χ. ταυτότητα και πιστοποιητικό έναρξης επιχείρησης.

Εδώ μπορείς να διαβάσεις οδηγίες για το πώς να κατεβάσεις τιμολόγια!

Πέρα από αυτά, συνεχίζουμε στο θέμα του άρθρου μας:

Διαφημίσεις αναζήτησης [Search Ads] στην Ελλάδα (Cost-Per-Click, CPC):

Μέσο CPC: Μπορεί να κυμαίνεται από 0,10€ έως 5€ ή και περισσότερο, ανάλογα με παράγοντες όπως:

  • Ανταγωνιστικότητα του κλάδου
  • Συνάφεια των λέξεων-κλειδιών
  • Ποιότητα της διαφήμισης
  • Ρυθμίσεις της καμπάνιας και
  • Στρατηγικές υποβολής προσφορών
  • Κλάδοι μπορεί να έχουν υψηλότερα CPC

Διαφημίσεις προβολής [Display Ads] στην Ελλάδα (Cost-Per-Thousand-Impressions, CPM):

Μέσο CPM: Η τιμολόγηση κόστους είναι ανά χίλιες εμφανίσεις και μπορεί να κυμαίνεται από 1€ έως 10€ ή περισσότερο, ανάλογα με παράγοντες όπως:

  • Μορφή της διαφήμισης
  • Μέγεθος της διαφήμισης
  • Επιλογές στόχευσης
  • Ποιότητα των τοποθετήσεων της διαφήμισης

Διαφημίσεις βίντεο στην Ελλάδα (Cost-Per-View, CPV):

Μέσο CPV: Οι διαφημίσεις βίντεο σε πλατφόρμες, όπως το YouTube, κοστολογούνται ανά προβολή (CPV). Πιο συγκεκριμένα, πληρώνεις όταν ένας θεατής παρακολουθεί ένα συγκεκριμένο τμήμα της διαφήμισής σου. Μπορεί να κυμαίνεται από 0,05€ έως 0,20€ ή και περισσότερο, ανάλογα με παράγοντες όπως:

  • Διάρκεια του βίντεο
  • Επιλογές στόχευσης
  • Μορφή της διαφήμισης
  • Δέσμευση του θεατή

Google ads για επιχειρήσεις

Πόσο κοστίζουν οι Facebook διαφημίσεις;

Πολλές επιχειρήσεις διατηρούν σελίδες στο Facebook και στο Instagram, με αποτέλεσμα να κάνουν ένα boost post (προώθηση μιας δημοσίευσης μέσα από το προφίλ). Όμως για ποιο λόγο δε λειτουργεί; Διότι δεν υπάρχει πλάνο και ξεκάθαρο μήνυμα για το χρήστη, ώστε να κάνει την ενέργεια που επιθυμούμε. Άρα, σπαταλούν τα χρήματα τους δίχως λόγο.

Καταλήγουν λοιπόν να ξοδεύουν χρήματα χωρίς κανένα αποτέλεσμα και επιτυχία. Ναι, υπάρχει ένα περιβάλλον που μπορούμε να τρέξουμε διαφημίσεις, το λεγόμενο Ads Manager. Η κύρια διαφορά είναι πως μέσω αυτού του περιβάλλοντος υπάρχουν περισσότερες επιλογές στόχευσης, τόσο σε δημογραφικά στοιχεία όσο και είδη στόχευσης λ.χ. τηλέφωνα, leads, πωλήσεις κ.α.

Για να επιστρέψουμε και στο θέμα μας, το ελάχιστο κόστος διαφήμισης στο Facebook και Instagram την ημέρα είναι 1 ευρώ. Αυτό ισχύει για όλες τις μορφές διαφημίσεων, όπως εικόνες, βίντεο, ιστορίες και διαφημίσεις carousel. Ωστόσο, 1 ευρώ είναι απλώς το ελάχιστο ποσό. Το πραγματικό κόστος της διαφήμισής σας θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες, όπως:

  • Στόχοι διαφήμισης
  • Κοινό-στόχος
  • Τύπος διαφήμισης
  • Στρατηγική προσφορών
  • Ανταγωνισμός

Παρόλα αυτά, αν θες μια πιο ακριβή εκτίμηση του κόστους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Facebook Ads Cost Calculator.

Συμβουλές για να μειώσετε το κόστος:

  • Καθόρισε σαφείς στόχους
  • Στόχευσε σωστά
  • Επιλέξτε τη σωστή μορφή διαφήμισης
  • Χρησιμοποίησε αποτελεσματικές προσφορές
  • Παρακολούθησε και βελτιστοποίησε
διαφημίσεις meta ads & google ads
Google Ads Manager & Facebook Ads Manager

Τι budget χρειάζομαι για τις Google και Facebook διαφημίσεις;

Το διαφημιστικό budget και η αμοιβή του επαγγελματία είναι από τα πρώτα πράγματα που σε ενδιαφέρουν. Ποιος ο λόγος να σε ενδιαφέρει η διαδικασία; Εσύ θες να βγάλεις χρήματα και να πληρώνεις στην ώρα σου!

Εξαρτάται ο στόχος της επιχείρησης. Ας μη ξεχνάμε πώς όσο καλή στόχευση κι αν κάνουμε, ο αλγόριθμος θα ευνοεί αυτούς που θα έχουν πιο υψηλό budget, επιχείρηση είναι και οι Google Ads! Στη Digibrain, βάσει ερευνών από πελάτες μας τόσο σε B2B όσο και σε B2C, το ελάχιστο ad spend (διαφημιστικό budget) είναι 700€/μήνα για τις ελάχιστες δυνατές ενέργειες. Από τη στιγμή που πάθαμε και μάθαμε, είμαστε υποχρεωμένοι να στο πούμε.

Παρόλα αυτά, εάν διαθέτεις λιγότερα από 700€, είναι δυνατή η προώθηση της εταιρείας σου, απλώς θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να δούμε αποτελέσματα. Να θυμάσαι πώς ανά πάσα στιγμή γίνονται αυξομειώσεις στο budget, αναλόγως την περίοδο και τον ανταγωνισμό. Παρακάτω θα δεις τα μηνιαία πακέτα των υπηρεσιών μας:

digibrain social media marketing
Πακέτα social media marketing

Στη Digibrain, έχουμε πολυετή εμπειρία στις Facebook & Google Ads. Έχουμε βοηθήσει επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους να επιτύχουν τους στόχους τους. Δες case studies από πελάτες μας! Αν ενδιαφέρεσαι να μάθεις περισσότερα για το πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε και να λάβεις προσφορά, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.