Specisoft S.A.

εταιρεία λογισμικών case study digibrain agency

H Specisoft είναι εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού. Αναλάβαμε το social media management σε Linkedin, Facebook & Instagram, καθώς και τα Meta Ads. Στόχος ήταν η αύξηση leads, αγορές εκπαιδευτικών βιβλίων και η ευρύτερη ενημέρωση των δυνητικών πελατών μέσω των social media. Μέσα σε λιγότερο από 1 μήνα αυξήσαμε οργανικά τους followers τόσο σε Facebook όσο και σε Instagram κατά 40% και κάποιοι από αυτούς έγιναν και leads. Επίσης στις Meta Ads είχαμε υψηλό traffic, reach και ποιοτικά leads.

Στόχοι

  • Απόκτηση leads
  • Αγορά βιβλίων
  • Social media management με εικαστικά και κείμενα

Προσέγγιση

Το πρώτο πράγμα που κάναμε ήταν η μελέτη των ανταγωνιστών, μιας και η εταιρεία απευθύνεται σε επαγγελματίες της Ελλάδας λ.χ. λογιστές, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, Δήμοι, Τράπεζες κ.α. Στη συνέχεια προχωρήσαμε στην ανάπτυξη στρατηγικής για τα social media και τις Meta Ads.

Social media

Τα κανάλια που χρησιμοποιήσαμε ήταν το Linkedin, το Instagram και το Facebook. Δημιουργήσαμε posts ενημερωτικού χαρακτήρα σε στατικές εικόνες.

Καμπάνιες

Meta Ads: Στον πρώτο μήνα συνεργασίας, είχαμε αύξηση κατά 200% αύξηση traffic στο site από νέους χρήστες, 133% αύξηση leads και 120% αύξηση πωλήσεων.

Αποτελέσματα

  • Αύξηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδας
  • Ενίσχυση του brand awareness
  • Αύξηση followers 40% οργανικά μέσα σε 1 μήνα
  • Αύξηση leads 133%
  • Αύξηση πωλήσεων 120%
  • Οι δείκτες ROAS πέρασαν το 5.

Δείγματα social media management