Blog post: Πώς να το γράψεις σωστά;

Blog post και SEO

Γιατί να γράψεις ένα blog post, είναι η πρώτη ερώτηση που χρειάζεται να απαντήσουμε. Αν και έχουμε ήδη απαντήσει στο ερώτημα πόσο χρήσιμο είναι το blog στο ecommerce, το blog σε μια ιστοσελίδα μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμο όχι μόνο εξαιτίας των πληροφοριών, οι οποίες να ενδιαφέρουν το κοινό σου, αλλά επειδή μπορεί να εκτινάξει την ιστοσελίδα στις πρώτες θέσεις και φυσικά την αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Διάβασε το άρθρο για το πόσο σημαντικό είναι το blogging στο ecommerce εδώ

Πώς να γράψεις ένα σωστό blog post, βήματα και οδηγίες
Δημιουργία Blog Post

Τα βήματα για το σωστό άρθρο

Η θεματολογία

Το θέμα του άρθρου αλλά και γενικότερα του blog πρέπει να είναι ελκυστικό αλλά και να ενδιαφέρει το κοινό σου. Χρειάζεται να απαντάει σε ερωτήματα που έχει ο αναγνώστης ή ποια θέματα ψάχνει στο διαδίκτυο. Ένας τρόπος για να ανακαλύψουμε τι ψάχνει ο κόσμος στο διαδίκτυο είναι το Google Trends, ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο στο οποίο μπορούμε να δούμε ανά πόσα στιγμή ποια ερωτήματα είναι σε μεγάλη ζήτηση.

Δες το Google Trends εδώ

Έρευνα

Είναι καλύτερα το θέμα του άρθρου να είναι κάτι που το γνωρίζεις πάρα πολύ καλά. Αυτό θα δώσει μεγάλη αξία στο άρθρο σου, αφού θα μπορείς να συμπεριλάβεις πολλές χρήσιμες πληροφορίες. Αν, όμως, το θέμα είναι κάτι που δεν γνωρίζεις πολύ καλά, τότε καλύτερα να αφιερώσεις πολλές ώρες στην έρευνα.

Η δομή του άρθρου

Πριν ξεκινήσεις να γράψεις το άρθρο σου, καλύτερα κράτα πολλές σημειώσεις. Βρες τις λέξεις κλειδιά που θέλεις να χρησιμοποιήσεις, αλλά και που ενδιαφέρουν τον αναγνώστη σου, κι άρχισε να χτίζεις την ιστορία σου. Σκέψου ότι ένα πολύ καλό και δομημένο άρθρο μπορεί να γίνει η αφορμή για να πουλήσεις το προϊόν σου, ή την υπηρεσία σου.

Μάθε πως μπορεί ένα άρθρο να γίνει ο δυνατός πωλητής σου εδώ

Μερικές επιπλέον οδηγίες για την δομή του άρθρου είναι οι εξής:

  • Ξεκίνα με έναν τίτλο που να τραβήξει το κοινό σου και κάνε μια δυνατή εισαγωγή.
  • Χρησιμοποίησε λέξεις κλειδιά και δώσε έμφαση στο μέγεθος του άρθρου. Ένα μεγάλο άρθρο μπορεί να δώσει ιδιαίτερη αξία στο SEO Ranking.
  • Οι σύνδεσμοι μέσα στο άρθρο, χρησιμοποίησε εσωτερικούς και εξωτερικούς συνδέσμους ώστε να αναδείξεις και το δικό σου επιπλέον περιεχόμενο αλλά και να δημιουργήσεις δεσμούς με ισχυρά site.
  • Εικόνες. Μια εικόνα, χίλιες λέξεις, αλλά στο διαδίκτυο και σε ένα blog μπορεί να κρύβει περισσότερες και εξαιρετικά χρήσιμες. Βάζουμε εικόνες και φροντίζουμε να έχουμε ένα alt text.

Όλα τα παραπάνω δημιουργούν εκτός από πολύτιμο περιεχόμενο στο άρθρο μας, ένα υψηλό SEO Score.

Διάβασε το γλωσσάρι του αρχάριου για το SEO εδώ

Τέλος αλλά όχι και τελευταίο, το κλείσιμο. Πάντα κλείνουμε με έναν δυνατό επίλογο και καλούμε τον αναγνώστη να κάνει κάτι. Είτε να επικοινωνήσει μαζί μας, είτε να μοιραστεί το άρθρο ή ακόμη και να σχολιάσει (μερικά blog αφήνουν να γίνεται σχολιασμός).

Διόρθωση άρθρου

Το γεγονός ότι γράφεις ένα άρθρο για ένα θέμα δεν σημαίνει ότι το γράφεις και σωστά. Μπορεί να επέλεξες τις λέξεις κλειδιά, να αποφάσισες την δομή του άρθρου, να απαντάς στα «γιατί», τα «πως» και τα «που», δεν σημαίνει ότι είναι και όλα σωστά. Χρειάζεται να γίνει επιμέλεια και διόρθωση του άρθρου.

Εδώ υπάρχουν δύο επιλογές. Η μία είναι να μιλήσεις με έναν επαγγελματία επιμελητή και κάθε φορά να στέλνεις το άρθρο σου, να στο διορθώνει και να στο επιστρέψει.

Η άλλη λύση είναι το AI. Ναι, το AI μπορεί να γίνει ο επιμελητής του άρθρου σου. Προσοχή, το δικό σου άρθρο να επιμεληθεί, όχι να ζητήσεις να σου το γράψει, γιατί εδώ υπάρχει άλλο κίνδυνος. Η ακριβής αντιγραφή έχει πολλούς κινδύνους για το άρθρο και την σελίδα σου από τις μηχανές αναζήτησης.

Διάβασε γιατί δεν πρέπει να κάνεις ακριβής αντιγραφή του AI content εδώ

Τώρα που έμαθες πως να γράφεις ένα σωστό blog post είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις το δικό σου ιστολόγιο, να λες τις δικές σου ιστορίες και να πουλάς τις υπηρεσίες σου ή το προϊόν σου.

Αν πάλι σου φαίνονται δύσκολα, τότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας και θα καταλάβεις γιατί πως ο content writer μπορεί να είναι ο χρήσιμος και πολύτιμος συνεργάτης σου.

Διάβασε για τον content writer εδώ και μάθε πόσο κοστίζει το content marketing εδώ

Στη Digibrain, έχουμε πολυετή εμπειρία στο content marketing και γενικά στη δημιουργία περιεχομένου. Έχουμε βοηθήσει επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους να επιτύχουν τους στόχους τους. Δες case studies από πελάτες μας! Αν ενδιαφέρεσαι να μάθεις περισσότερα για το πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε και να λάβεις προσφορά, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.